În urma unui sondaj realizat de Cognizant Travel, a reieșit că, în medie, 58 la sută dintre oaspeții unui hotel își doresc să primească factura pe mobil, 54% să facă check-in online, 57% check-out online, 51% să achite online toate serviciile și 50% să deschidă ușa camerei cu mobilul. Iar acum nu ne referim doar la mileniali. Sondajul a fost realizat pe toate categoriile de vârstă. 

În principiu, oaspeții vor control, opțiuni și confort în termenii stabiliți de ei. Iar aceștia sunt cei care folosesc ultimele tehnologii. 

Nu putem să nu remarcăm faptul că hotelurile au rămas impardonabil de în urmă. Ca și cum n-am fi traversat atâtea revoluții tehnologice. Clienții încă fac coadă la recepție, iar recepționerul stă cu capul aplecat într-un monitor ca să identifice rezervarea și să facă check-in-ul, să scoată cardurile pentru camera și abia apoi se preocupă de celelalte nevoi, cele reale ale oaspeților.

Dă o tabletă recepționerului tău. Și un PMS în cloud. Dă o șansă hotelului tău. Și vei vedea cum evoluează lucrurile.


-     Eficiență sporită pentru angajat


-       Confort mai mare pentru oaspete


-       Timp economisit pentru client și pentru angajat


-       Interacțiune directa, relaxată, asistă oaspeții cu adevărat, le oferă servicii care-i interesează cu adevărat, nu le ocupă timpul cu sarcini birocratice.

Există hoteluri moderne, avangardiste care au abandonat total idea de recepție, preferând să-i lase pe clienți să își facă check-in-ul atunci când vor, fie din aeroport, fie de pe mobil, pe drum, fie când ajung la hotel.

Timpul este un câștig important. Te interesează mai mult să-ți servești oaspeții acolo unde au ei nevoie. Fă-ți hotelul un mediu flexibil, care se adaptează nevoilor lor, care răspunde interacțiunii cu ei așa cum o lansează ei, lăsându-le libertate de alegere. Dacă ei vor să-și prelungească șederea din cameră, fără să ridice receptorul pentru asta, asigură-te că ai mijloacele necesare pentru ca ei s-o facă.

Sondajele arată că ideea unui lobby mobil merită efortul. Nu doar că se bucură de feedback pozitiv, dar face ca oaspeții să fie mai dispuși să posteze review-uri online și tind să revină. În schimb, cei care sunt întâmpinați în modalități tradiționale manifestă atitudini de indiferență sau simplă satisfacție.

 

Și nu e vorba doar despre oaspeți. Flexibilitatea unui PMS mobil ajută la creșterea eficienței operaționale pentru hotelier, care se traduce în timp și bani, resurse ce vor fi alocate către sarcini mai productive. Cu un PMS mobil, personalul are capacitatea de a accesa programul 24 de ore din 24, 365 de zile pe an, din orice punct în care s-ar deplasa. Managerii pot monitoriza cum stau cu finanțele, cu rezervările, pot ajusta tarifele din orice loc dotat cu acces la internet.

Dacă vrei să rămâi competitiv, un PMS mobil e o unealtă vitală. El face posibilă abordarea unei viziuni în care oaspetele ocupă centrul de interes și în care personalul nu mai este legat de recepție, putând oferi servicii care anticipează nevoile oaspeților, de oriunde, oricând. Căci asta înseamnă ospitalitate la standarde înalte.

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.