Mai țineți minte când veneam la aeroport cu cel puțin două ore înainte să decoleze avionul pentru că știam că vom sta mult la coadă la check-in? Și ce bizar ni s-a părut prima oară când a apărut posibilitatea check-in-ului online, la începutul anilor 2000? Cum cozile și timpii de așteptare s-au micșorat cu un singur click ca prin miracol? Azi, 86 la sută dintre pasagerii companiilor de zbor utilizează acest instrument.

Domeniului hotelier i-a luat ceva mai mult. Recepția continua să fie altarul hotelului, centrul de gravitatie în jurul căruia se rotesc principalele interacțiuni. De ce? Este împotriva logicii să vină muntele la Mahomed. Mahomed, urnește-te și conectează-te! Mobile-ează-te!

Noua paradigmă în schimburile comerciale presupune ca vânzătorul să iasă în întâmpinarea clientului. Iar punctul de întâlnire este, prieteni, într-un software inteligent. Mahomed, știi unde ți-e muntele?


Clienții pot veni la ore imposibile. Sau după călătorii extenuante. De ce nu le-ai scurta drumul spre camera și odihnă cu un PMS mobil prin care să-și poată face check-in încă de când au coborât din avion? Să  nu mai stea să completeze fișe când ajung? Când clienții sosesc, tot ce aveți de făcut este să le înmânați cheia. Simplu și rapid.

De asemenea, când pleacă, de ce să fie nevoiți să se grăbească la check-out dacă îl pot face atunci când le este confortabil?

În interiorul hotelului, clienții se mișcă. La piscină, la spa, la micul dejun, în lobby. Fii acolo unde sunt ei. Nu te lega singur de recepție cu un lanț. Fii mobil, fii flexibil. Un sistem de management al proprietății accesibil de pe tabletă sau pe orice alt dispozitiv mobil conectat la internet îți asigură mobilitatea în interiorul hotelului și rapiditatea în a satisface doleanțele clienților.


Grupurile de oaspeți veniți la conferințe au lucruri mai importante decât check-in-ul sau check-out-ul de la recepție. Furnizează-le ceea ce le este necesar pentru a se concentra asupra scopului prezenței lor acolo.

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.