Marele avantaj al Programelor de Gestiune Hotel de ultimă generație, dezvoltate în Cloud, este flexibilitatea lor.
Managerii hotelieri nu mai sunt legați de un birou fizic, pot avea acces la date de pe orice device conectat la internet, fie că e vorba de laptop, tabletă sau smartphone.

Spre deosebire de softurile legacy, care depind de anumite echipamente hardware și nu pot fi accesate decât din puncte fixe situate în hotel, PMS-urile în Cloud au aceeași mobilitate pe care o au și managerii, care se pot deplasa fără teama că vor pierde legătura cu ce se-ntâmplă cu rezervările, statusul camerelor, facturarea etc. Pentru că acestea nu se instalează, ci se accesează. Așa cum îți accesezi contul de FB sau adresa de email. Atât de simplu: cu un username și parolă.

Iata ce trebuie să asigure un Program de Gestiune Hotel pe mobil. Practic, ai aceeași gamă de servicii pe care o ai și la birou. Numai că-ți încape în palmă.


1.    Informații privind rezervările

Fie că e vorba de rezervări directe, de pe site-ul hotelului, de rezervări de pe pagina de FB sau de cele provenite prin OTA, aplicația îți asigură acces la statusul lor. Modificări privind durata șederii, anulări, prelungiri, totul este la îndemână la un click.

2.     Financiare

Nu îți faci griji privind operațiunile de facturare, aplicația are secțiune dedicată care are o prezentare prietenoasă, simplificată, ușor de utilizat.

3.    Update-uri ușor de efectuat

Orice schimbare sau update realizate în sistem pot fi făcute de pe telefon, indiferent de unde te afli. Poate îți însoțești copilul la o serbare școlară, poate ești la nunta celui mai bun prieten, poate iei o pauză la sală. Oriunde ai fi, ai acces la date.

4.    Interfață prietenoasă

Interfața este ușor de utilizat, intuibilă, nu e nevoie să fii it-ist sau să beneficiezi de training special pentru a putea folosi aplicația. În plus, se pot acorda niveluri diferite de acces, în funcție de departamentul în care activează respectivul angajat.

5.    Administrare facilă a disponibilității camerelor

Tot ce ține de camere, disponibilitate, alocare, confirmări, rezervări de grup se desfășoară automat, nu trebuie să depui niciun efort. Dar ai oricând acces la inventar, știi în orice moment ce disponibilitate ai, confirmările se trimit automat, ca și invitația la check-in online sau la plată online prin platforma de plăți.

6.    Operațiuni simplificate

Un Program de Gestiune Hotel pe mobil trebuie să asigure o navigare ușoară, rapidă, între funcționalitățile softului. Operațiunile trebuie să fie fluente, ușor de intuit.

Solicită un consultant AICI și află mai multe despre programele de gestiune hotel, dezvoltate în Cloud!
 

 

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.