Mulți oameni trec pe lângă hotelul tău zilnic. El este întipărit în memoria lor, ca parte a rutinei de zi cu zi. Dar online, cine trece ”pe lângă” hotelul tău? Câți te văd, câți te remarcă, câți te rețin?
 

Booking.com, expedia.com sau hotels.com sunt extrem de vizibile online și apar organic în peste 60 la sută dintre rezultatea căutărilor. Brandurile hoteliere care să poată intra într-o competiție în acest plan sunt extrem de puține.

Brandurile hoteliere pierd bătălia și pe site-urile de meta-search. Nici măcar unul nu are mai mult de 6% din listările featured pe Expedia, Kayak sau TripAdviser.

Cum poți deveni mai vizibil online? Cum poți ieși din marea de hoteluri?

Având un site responsiv, mobile-friendly, cu informații relevante despre tine și zona în care se află hotelul tău. Un site care să arate bine și cu fotografii de calitate. Un site care să atragă privirea și să-l facă pe vizitator să-și dorească să stea la tine. Butonul de rezervare trebuie să fie vizibil, iar rezervarea să fie făcută simplu, eficient, fără zeci de pași și fără să poarte vizitatorul din link în link.

Te ajută o prezență în social media. Am intrat pe paginile câtorva hoteluri. Nu mai erau actualizate de la sărbătorile de iarnă, cu fotografiile specifice. De parcă-n restul anului nu mai avuseseră activitate. Întâmplător, azi am căutat un salon de coafură unde să mă tund. La fel, aceeași problemă. După câteva pagini peste care bătea vântul pustiului și se așternuse praful abandonului, am ales un salon care părea VIU, unde interacțiunea cu clienții era vizibilă, reală. Degeaba ai pagină de FB dacă nu se-ntâmplă nimic pe ea. E ca și cum un magazin ar defila în mai 2017 cu produse puse în vitrină în iulie 2015.

Iar pentru rezervări directe, de pe site-ul tău și de pe pagina ta de FB, încheiate cu succes, administrate cu 0 efort din partea ta, ai nevoie de un booking engine. Poți testa unul aici

 

 

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.