Programul de soft management al hotelului este centrul lui de gravitație și o unealtă indispensabilă de ceva timp. De la rezervări la administrare, un PMS bun este creierul afacerii. Celelalte ”membre” sunt coordonate de el, care e panoul de comandă. Dacă acesta nu funcționează așa cum ar trebui, activitățile hoteliere, de la operațiuni de zi cu zi la chestiuni mai complexe, vor avea de suferit.

Foarte mulți hotelieri continuă să-și gestioneze afacerea cu pixul pe hârtie, neavând niciun fel de sistem de management. Ce nu se înțelege încă e faptul că un PMS nu este un moft, este o necesitate. Iar decizia alegerii lui trebuie cântărită cu atenție.

Un PMS bun ar trebui să asigure respectarea a 3 condiții:


1. Sincronizarea operațiunilor: hotelurile folosesc sisteme multiple pentru a gestiona operațiunile de zi cu zi. Pentru eficiență maximă, sistemul tău trebuie să unifice cele mai importante funcții într-una singură. Departamentele trebuie să comunice între ele și proasta gestionare a unei funcții are repercusiuni asupra serviciilor și, implicit, a veniturilor.

O singură platformă dezvoltată în Cloud, care sincronizează eficient, poate face ca, de pildă, recepționerul să delege anumite sarcini legate de curățarea unei anumite camere către departamentul de housekeeping, iar ambele – recepția și housekeeping – pot urmări statusul acelei camere.
Nu va mai fi nevoie de hârtii, de dosare, de logare și delogare în mai multe softuri sau de folosit module manuale. Un PMS bun ar trebui să centralizeze cele mai importante taskuri într-un singur loc.

2. Acces de oriunde, de pe orice dispozitiv.

Un PMS trebuie să fie mobil. Iar mobilitatea nu e un capriciu, e necesitatea. Softurile învechite sunt instalate pe un computer aflat în hotel. Asta însemna că hotelierul este legat de el.
Un PMS dezvoltat în Cloud permite hotelierului să-și gestioneze afacere oricând și de oriunde.
Un PMS bun oferă posibilitatea de logare și de acces în timp real la toate informațiile, de la rezervări la contabilitate și facturare. Personalul poate procesa rezervări, plăți, comenzi, poate face check-in și check out de oriunde, oricând.


3.   Asistență pentru oaspeți – venituri mai mari. Un PMS bun trebuie să fie unul intuitiv. Iar un booking manager integrat în PMS, care să aducă rezervări directe, de pe site-ul propriu al hotelului, cu 0% comision, este un must-have.

Un PMS bun nu este gândit doar pentru hotelieri, are două niveluri de performanță, adresându-se și oaspeților lor și asistându-i atât în timpul șederii, de la rezervare la check-out, cât și după aceea.

 Cu o interfață prietenoasă, cu posibilitatea de a face check-in și check-out online, cu posibilitatea de a face plăți online, un PMS se poate transforma într-un instrument de fidelizare. Datele pe care le colectează le puteți folosi pentru a lua deciziile potrivite în timp real, pentru a vă promova ofertele și pachetele de servicii, pentru a vă face clienții să revină. Deci, de a vă crește veniturile. 

Acum poți testa gratuit serviciile PYNBOOKING. Află cum aici.

 

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.