Nu ne înșelăm dacă numim programul de software hotelier sistemul nervos central al hotelului tău. Ultimul deceniu a adus transfomări majore în tehnologia din domeniul hotelier. Internetul a adus o explozie a rezervărilor online. Prin el, consumatorii au putut accesa rapid date și opțiuni la care nu puteau ajunge înainte. Asta înseamnă rezervare online: consumatorul poate consulta direct un ”inventar” fără să apeleze la altcineva pentru asta.

 

La asta s-au adăugat și altele: check-in-ul și check-out-ul online, comenzi de servicii pentru care nu mai este nevoie de recepție. Totul prin PMS-ul accesat de pe telefonul propriu, tableta proprie sau un device pus la dispoziție de hotel. Mobilitatea schimbă modul în care operează hotelurile, iar să ignori faptul că lumea e mai centrată ca niciodată pe rezervările online e sinucidere curată. Și neasistată. E mișcarea logică să te orientezi spre instrumente care să te ajute să profiți cât mai mult de pe urma acestui trend.

 

În domeniul software-ului hotelier există două tipuri actuale de tehnologie.

 

1.    Tehnologia Cloud.

 

Asigură mobilitate, dar e și cea mai bună prietenă a managerului. Nu ocupă loc, suportul și upgrade-urile se fac automat. Mereu ai disponibilă versiunea ultimă, nu depinde de infrastructură, ba chiar continuă să funcționeze și dacă e întreruptă alimentarea cu electricitate. Este tehnologia viitorului, cea care îți permite acces neîntrerupt, de oriunde, la ceea ce se-ntâmplă în hotel. Oriunde ai fi, atâta timp cât ai un telefon mobil în buzunar, vei ști câte camere ai libere, câte urmează să fie eliberate, cum stai cu plățile și câtă cola ai la restaurant (dacă ai și modulul de POS restaurant).

 

2.    Tehnologia software-as-a service

 


 

Softul și datele sunt stocate pe servere in cloud, în baze de date securizate. Dreptul de utilizare a acestui tip de serviciu se obține prin plata unui abonament lunar dimensionat in funcție de nevoile specifice ale fiecărei afaceri.  Facturarea e simplă: plătești lunar și e all-inclusive. 

 

Când cele două se combină, avem cazul ideal. Și scapi de multe costuri.

 

Pe scurt, tehnologiile noi te ajută să îți crești vânzările și să accesezi noi canale de distribuție. Internetul aduce informații și funcționalități din ”culise” în fața consumatorilor, îmbunătățindu-le experiența. Prin PMS-ul tău, ei au mai mult control și mai multe opțiuni. Mobilitatea va continua să schimbe domeniul hotelier, este un tren pe care n-ai vrea să-l pierzi.


Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.