Cine are nevoie de PYNBOOKING? Chestionar cu 26 de întrebări – testul ”auto” pentru hotelul tău

Piața vine cu o multitudine de produse. Unele dintre ele se adresează unor nevoi pe care nu știați că le aveți, iar cercul funcționează în sens invers. Produsul creează nevoia și, în scurt timp, ne trezim că ”nu mai putem fără”. Nu este însă și cazul lui PYNBOOKING. Am pornit de la realitatea hotelieră și am dezvoltat un produs care se adresează nevoilor concrete ale celor ce activează în acest domeniu. Dacă, în activitatea ta zilnică, nu te lovești de necesitățile de mai jos, atunci ne poți ignora liniștit. Dacă ai alte nevoi, suntem dispuși să te ascultăm. Vorbește cu noi, lasă-ne în comentarii ceea ce consideri că ți-ar eficientiza timpul. Pentru că PYNBOOKING înseamnă dialog. 

Așadar, de ce ai avea nevoie de PYNBOOKING? 

Am pregătit un test ca la examenul pentru permisul auto (de la automatizare), cu 26 de întrebări și două variante de răspuns: da și nu. Dacă softul tău îndeplinește cel puțin 22 de criterii din cele 26, atunci, felicitări: a fost declarat admis, ai făcut alegerea potrivită.

Ai avea nevoie de PYNBOOKING 

1. Dacă primești încă rezervările de la booking, expedia, hotelbeds etc, prin email/Fax2mail.

2. Dacă introduci rezervările din online una câte una, manual, în programul de management hotelier

3. Dacă disponibilitatea o setezi manual, la fiecare partener în parte

4. Dacă tarifele le setezi manual, pe fiecare canal de vânzare în parte

5. Dacă emiți carduri de acces din alt soft decât PMS-ul, iar asta necesită introducerea rezervării încă o dată în softul de carduri 

6. Dacă pentru emiterea de facturi, folosești un alt program decât PMS-ul

7. Dacă nu încasezi banii, cu plata online direct prin softul de management hotelier

8. Dacă clientul tău trebuie să introducă date în fișa de cazare, date pe care le introdusese deja în momentul când făcuse rezervarea și nu ai posibilitatea check-in-ului online

9. Dacă clientul tău nu primește invitație la review în mod automat, imediat după ce-a părăsit hotelul

10. Dacă clientul tău nu primește confirmarea rezervării în mod automat

11. Dacă nu știi cine sunt clienții tăi și nu ai nicio posibilitate de a le promova și vinde pachete automate

12. Dacă pentru diferite servicii, clientul tău trebuie să mai sune la recepție

13. Dacă pentru actualizări ale software-urului și upgrade-uri, trebuie să plătești suplimentar și, pe durata acestor acțiuni, activitatea ta hotelieră este perturbată sau chiar paralizată

14. Dacă în 2017 angajații tăi stau cu o listă printată cu numele celor care au mic-dejun și, când oaspeții intră în sala de mese, îi identifică și le bifează numele cu pixul. E neelegant și lipsit de eficiență

15. Dacă încă mai folosești hârtii în operațiunile zilnice si la restaurant nu poti trimite instant de pe mobil comanda catre sectiile de preparare, bucatarie & bar sau direct pe camera nota de plata

16. Dacă și cameristele umblă cu hârtii printate, pentru a ști ce camere se eliberează, unde e nevoie de serviciile lor, hârtii care, din clipa în care ies din imprimanta mirosind a tuș, își pierd valabilitatea

17. Dacă deții un hotel și încă primești rapoarte printate

18. Dacă ești manager și trebuie să îți întrebi angajații pentru a afla ce se întâmplă cu rezervările, câtă materie primă mai ai pe stoc la bucătărie, ce plăți ai de făcut și cât ai de încasat

19. Dacă ești manager și nu știi ce fac angajații tăi în fiecare moment

20. Dacă ești manager/proprietar și nu ai acces la softul de management al hotelului pe care-l conduci/deții de oriunde ai fi

21. Dacă folosești o soluție instalată pe un calculator, dependentă de o priză și pe care orice pană de curent sau defecțiune hardware o face inaccesibilă, paralizându-ți activitatea

22. Dacă softul tău nu funcționează pe orice fel de device conectat la internet, dacă e fix, dacă mobilitatea lui este zero

23. Dacă nu ai un site pentru hotelul tău sau dacă ai și nu este adaptat pentru mobil sau nu îți promovează afacerea așa cum ar trebui

24. Dacă nu se pot face rezervări direct pe site-ul tău

25. Dacă site-ul hotelului tău nu este conectat la programul de software hotelier

26. Dacă nu poți încasa direct prin site-ul tău


De câte dintre acestea te lovești zilnic? Câte teste pică softul tău?

Cu PYNBOOKING, iei testul și nu te mai lovești de ”respins” scris cu litere mari și roșii. Deții în sfârșit instrumentul bine pregătit, educat, școlit, care răspunde necesităților și nu dă chix.

Feedback-ul tău este binevenit. Ajută-ne să te cunoaștem ca să ne adresăm direct nevoilor tale reale.