Dacă activezi în industria hotelieră, știi cât de important, dar și cât de greu este să menții inventarul disponibilității pe toate canalele de vânzare, să gestionezi politica de prețuri, paritatea, desfășurarea campaniilor de promovare. Indiferent de relația pe care o ai cu OTA, nimeni nu mai poate nega cantitatea enormă de tranzacții care au loc prin intermediul lor și faptul că au un viitor lung în față.
 

O soluție integrată, ca Pynbooking, îți furnizează și un sistem de Channel Manager pentru ca tu și angajații tăi să nu mai pierdeți timpul actualizând manual disponibilitatea pe booking, expedia, hotelbeds, helloromania, tourneo etc. Conectivitatea continuă între Channel Manager și OTA economisește timp și asigură un ROI rapid.


 

1.    Un singur panou de comandă pentru toate canalele de distribuție

Nu contează pe câte canale te vinzi. Un Channel Manager bun le gestionează pe toate dintr-un singur loc. În plus, eviți overbooking-ul, ceea ce ajută la păstrarea unui bun renume în branșă și a unei bune relații cu site-urile de travel.

 

 

2.    Update automat pe toate canalele

Indiferent de numărul site-urilor cu care ești conectat, Pynbooking îți permite să distribui disponibilitatea pe toate, nu doar pe OTA, ci și pe website-ul hotelului și pe pagina de FB. 

 

 

3.    Varietate și flexibilitate

Pe lângă OTA, există posibilitatea conectării la site-uri de proprietăți în regim hotelier, precum AirBnb sau HolidayLettings. Ne adresăm nu doar hotelierilor, ci și celor care-și închiriază proprietățile în regim hotelier. Adăugăm în mod continuu noi legături disponibile clienților noștri. 

 

 

4.    Modificări de prețuri automatizate

Cheia către venituri maxime este vânzarea camerelor la prețul corect. În conformitate cu poziția de piață și cu condițiile de tarifare stabilite de hotelier, sistemul evaluează automat strategia de prețuri. 

 

De exemplu, în weekenduri, în perioadele când în zona ta se organizează festivaluri sau în perioadele de sezon, Channel Managerul va crește automat prețurile cu un anumit procent în cazul în care disponibilitatea depășește X% și va reduce prețurile în perioadele de vânzări slabe. 

 

 

5.    Fără risc de overbooking  

Overbookingul este un factor negativ pentru hotelieri. De exemplu, dacă ai o cameră disponibilă și ești conectat la 5 OTA, iar un client o rezervă prin intermediul unuia dintre site-uri, se poate întâmpla ca recepționerul să dea aceeași camera unui oaspete care intră pe ușa hotelului. Te afli în situația neplăcută de a avea doi oaspeți care solicită aceeași cameră și de a-l recompensa pe unul dintre ei, fie găsindu-i o cameră de același fel, fie una de nivel superior.


De aceea, ai nevoie de un Channel Manager bun, care să actualizeze automat disponibilitatea peste tot. 

 

 

6.    Menținerea ratei de paritate fără efort

Parteneriatele cu site-urile de distribuție ca booking.com sau expedia impun drept condiție obligatorie menținerea ratei de paritate pe toate canalele. Asta presupune că, indiferent de comisionul achitat, trebuie să afișezi același preț pentru aceeași cameră peste tot. Pynbooking se asigură că, de fiecare data când operezi o schimbare, sistemul o repetă identic pe toate canalele, evitând astfel problemele de paritate cu 0 efort din partea hotelierilor. 

 

 

7.    Menținerea politicii de prețuri și a disponibilității când tu nu ești la birou 

Frumusețea unui Channel Manager bun e eficiența lui și flexibilitatea pe care ți-o oferă. Recepționerul, directorul de vânzări, managerii, toți cei implicați în rezervări și cărora le-a fost acordat acces la sistem se pot conecta la Channel Manager de pe telefonul mobil. Nu contează unde ești, poți schimba prețurile și disponibilitatea de pe orice device conectat la internet. 

 

 

8.    Integrare completă la PMS și Booking Engine 

Sistemul de management hotelier și Booking Engine-ul sunt conectate la Channel Manager. Absența unei astfel de interfețe ar duce la probleme de overbooking din cauză că listarea nu a fost actualizată la ultimul inventar al disponibilității.

 

 

9.    Date și rapoarte 

Channel Managerul livrează rapoarte în timp real, ajutându-te să ai o analiză live și să-ți plănuiești mai eficient strategia. Sistemul colectează informațiile relevante, care pot fi accesate oricând într-un format prietenos, ușor de urmărit și de înțeles.

 

 

10.  Un Channel Manager bun respectă primele 9 criterii. Un Channel Manager extraordinar face ceva în plus

După ce introduce rezervarea în sistem, scoate camera de la vânzare, trimite email automat cu link de check-in online și invitație la plata online prin procesatorul de plăți.

 

Încearcă-l aici

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.