Ai cântărit, ai analizat, ai fost consiliat și ai achiziționat un program de management hotelier. Felicitări. Acum, e momentul să verifici ce ai cumpărat. Bifează ce criterii îndeplinește și fă bilanțul la sfârșit.

1.    Disponibilitatea camerelor

Un PMS trebuie să-ți permită să urmărești disponibilitatea. Poți urmări up-grade-urile, să verifici cazările și plecările. Poți lăsa note și poți primi notificări.

2.    Rezervări

Ești conectat la booking engine, poți emite și facturi pe care le poți trimite prin email cu invitație la plată online.

3.    Rapoarte

Poți genera rapoarte zilnice și poți administra conturi multiple.

4.    Housekeeping

Poți administra munca personalului, care are acces și poate modifica statusul camerelor.

5.    Managementul grupurilor

Suportă check-in-uri și check-out-uri de grup, poate bloca camere, genera liste.

Ăsta este ABC-ul oricărui soft decent. PMS-ul a devenit ceva de la sine înțeles într-un hotel, la fel de previzibil ca perna sau prosoapele, dar nu e de ajuns dacă vrei să excelezi. Un PMS obișnuit face toate aceste lucruri, dar nu te va scoate din mulțime. Pentru asta, e nevoie de un ceva mai mult.

Sarcina unui PMS bun este să te ajute să-nvingi competiția. Un PMS smart e ca sistemul nervos central, e cerebelul hotelului tău. El nu muncește doar pentru tine, muncește și pentru oaspeții tăi și le îmbunătățește șederea, ceea ce se traduce în fidelizare și în creșterea veniturilor.

De aici în continuare, vorbim despre ce te scoate din mulțime.

Creșterea nivelului serviciilor – asta e cartea câștigătoare și care te poate salva din anonimat. Iar asta nu presupune o singură caracteristică, ci abordarea sincronizată a mai multor funcții din lista de mai sus. De exemplu, pot oaspeții tăi să aibă acces la variante multiple de check-in și check-out? Îți permite sistemul să acorzi up-grade-uri la check-out fără stresul unui recepționer care să se uite la tine? Este sistemul tău portabil în așa fel încât staff-ul să poată circula liber prin hotel, îndeplinind cerințele clienților, având în același timp acces de pe mobil și tabletă la soft?

Mobilitatea personalului se traduce în îmbunătățirea serviciilor pentru că angajații vin în întâmpinarea oaspeților, nu invers.

Oaspetele să aibă acces la add-on-uri, oriunde ar fi, via telefonului mobil. Să poate cere room service, o masă la restaurant sau un masaj la spa-ul hotelului.

Orice domeniu al activității hoteliere crește calitativ atunci când se bucură de mobilitate. De pildă, un grup care-și poate face check-in-ul online, de oriunde, va avea acces imediat în camere în loc să stea după zeci sau sute de participanți la o conferință care umplu lobby-ul, completându-și fișele de cazare.

Cameristele pot afla ce camere trebuie curățate de îndată ce au plecat oaspeții, iar acestea devin disponibile mult mai repede.

Un PMS excelent, nu doar bun, funcționează și când managerul nu este acolo și, culmea, îl însoțește pe acesta, fără ca asta să-nsemne că nu mai lucrează. Asta înseamnă un soft dezvoltat în Cloud.

Un soft excelent, nu doar mediocru, va face și ce nu te aștepți să facă. Este angajatul tău, nu o simplă unealtă. Aduce plus-valoare, nu doar confort și timp.
 

Dacă v-ați făcut bilanțul și cele bifate nu sunt într-o cantitate satisfăcătoare, nu vă descurajați. Nici nu vă blocați în vechea investiție. Înțeleg, ați dați mulți bani pe-o căruță. Dar cu toate regretele, tot nu veți apuca să mergeți cu ea pe-o autostradă. Investiția e moartă din start, nu aveți cum recupera paguba, puteți doar să opriți mărirea ei. Cereți mai mult și vi se va da. Doar cereți.

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.