Proiectul noii legi a turismului prevede realizarea unor baze de date care să conțină informații despre clienții spațiilor de cazare.

Sistemul va fi asigurat de STS, iar la baza de date vor avea acces SRI și SIE. Legiuitorii au motivat necesitatea shimbărilor legislative ca parte a unui pachet menit să combată evaziunea și să ofere o imagine exactă a fluxului de turiști, pentru ca și investițiile în acest domeniu să țină cont de realitatea de pe teren. 
Până acum fișele de cazare ce conțin datele personale ale clienților erau completate fizic și se transmiteau la organele abilitate. Hotelierii vor fi obligați, în cazul în care aceste modificări trec de Parlament, să furnizeze fișe de cazare în format electronic.

 

Nu știm cât de eficiente vor fi măsurile în combaterea evaziunii fiscale sau în creionarea unui tablou cât mai apropiat de realitate a stării turismului românesc. Sau cum se vor traduce datele colectate în investiții în infrastructură, amenajări, renovări sau conservări a patrimoniului turistic/cultural. Ce știm e că hotelierii vor fi obligați să se retehnologizeze. Iar din asta, toată lumea are de câțtigat: afacerile din domeniu și clienții. 
Tu cum procedezi cu fișele de cazare? Încă le completezi pe hârtie, cu pixul, ținând clientul la recepție, la cozi, înainte de a-i înmâna cardul de acces?
La PYNBOOOKING am încercat mereu nu doar să cunoaștem nevoile prezente ale pieței, ci și să le anticipăm pe cele viitoare. Era natural ca epoca fișelor pe hârtie să-și dea obștescul sfârșit și să se treacă la informatizare. Cu softul de management hotelier de la PYNBOOKING, clientul nu doar că poate face check-in online, dar este invitat s-o facă prin mail și o poate face înainte de a veni la hotel și o poate semna electronic. În mod similar, primește invitație la plata online. 
Toamna se anunță cu schimbări în varii domenii. Pregătește-te din timp. 

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.