• HOTEL

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?


Cu sisteme numeroase de software și multiple departamente, administrarea unui hotel a ajuns un angrenaj complex și greu de controlat. În experiența noastră, am întâlnit hotelieri care folosesc și douăzeci sisteme de software. Instrumentele de property management system tradiționale limitează libertatea hotelierilor de a lucra cu mai multe canale de vânzări. Cel mai adesea, se folosesc mai multe aplicații care s-au tot înmulțit în timp. Așa rezultă adevărați balauri informatici care nu se sincronizează cu software-ul provenit de la diverși provideri. Ceea ce se traduce în compromisuri și ineficiențe.

Ca să rămâi competitiv, e nevoie de soluții integrate, care sincronizează programele folosite de toate departamentele. Beneficiile nu țin doar de cost, ci și de productivitate.

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ.

Creștere și vizibilitate accentuate

Software-urile integrate presupun sincronizarea informațiilor din diferite sisteme, ceea ce duce la formarea unei baze de date și la constituirea unui panou de comandă unde hotelierii pot vedea cu ușurință o viziune de ansamblu a performanțelor și operațiunilor afacerii lor într-o anumită perioadă de timp.

Informația poate fi accesată rapid, în timp real, de oriunde, de pe orice dispozitiv cu conexiune la internet, fără să fie nevoie de resurse pentru extragerea datelor sau compilarea lor din diverse surse. Personalul este mai bine informat și poate lua decizii adecvate, în timpul necesar. De asemenea, vânzările cresc datorită vizibilității obținute datorită unui sistem integrat.

Conectivitatea directă între PMS, channel manager și cananlele OTA asigură faptul că disponibilitatea și gradul de ocupare sunt actualizate în timp real și sunt distribuite adecvat pe toate piețele de vânzare pentru a asigura vânzări maxime, pentru a reduce riscul de overbooking și minimaliza problemele de paritate.

Un sistem integrat te ajută să economisești timp și să eviți haosul cu inventarul și rezervările.
Cu PYNBOOKING rezervările de la toți partenerii nu mai depind de un manager de rezervări, care să le preia din email și să le introducă manual, una câte una în PMS. 
PYNBOOKING introduce automat fiecare rezervare în PMS, ajutându-vă să economisiți timp, efort și să răspundeți prompt oaspeților.
Și nu doar atât. 
Operațiuni repetitive, pe care trebuie să le faci zilnic, precum managementul disponibilității pe multiple canale, se automatizează. Folosind aplicații integrate de la un singur provider, hotelurile și-au crescut vânzările cu 17,5 la sută.

Share this post

Top Posts

AUTOMATIZAREA.


Angrenajul perfect.

PYNBOOKING PMS Cloud Hotel
Comanda!