#

Informaţii şi sfaturi utile despre cum să-ți faci afacerea mai profitabilă

Zaga Zaga utilizează Pynbooking. Vrei să afli de ce şi cu ce folos?

Din 2019, Zaga Zaga utilizează soluţiile cloud Pynbooking pentru a gestiona toate tipurile de activități: cazare, restaurante, facilităţi de închiriere, acces la evenimente etc. Zaga Zaga a

Mai mult...

7 modalități de a îmbunătăți Experiența Oaspetelui

Recomandări utile pentru a crea o strategie excelentă de a oferi o experiență memorabila clienților, pentru a vă ajuta să îmbunătățiți satisfacția clienților, să creșteți loialitatea

Mai mult...

Cu modulul Delivery, gestionezi cu ușurință comenzile online cu livrare

În contextul actual, mesele în salonul unui restaurant au devenit o raritate, iar oaspeții tăi evită pe cât posibil contactul fizic. La fel și personalul. Este o provocare pentru noi toți,

Mai mult...

Care e diferența dintre butonul „Sună acum” și „Rezervă acum”?

„Sună acum”: vorba lungă, sărăcia hotelierului Da, cunoști vorba asta românească. Dar de ce am aplicat-o în domeniul nostru? Pentru că, de fiecare dată când un potențial client

Mai mult...

Guest APP - Self Service

Se impun noi modalități de check-in. Va fi necesară organizarea unei recepții fără contact fizic, de exemplu, prin folosirea solutiilor PMS ce permit Check-in Online, e-Signature si Room

Mai mult...

ADR – average daily rate. Ce este și la ce te ajută?

Venitul mediu zilnic (ADR) măsoară veniturile provenite din vânzarea unei camere ocupate pe parcursul unei perioade de timp.

Mai mult...

Cum îi convingi să scrie review-uri pozitive? 11 hotel TIPS

Nu contează dacă ai un bar, un club cu o capacitate de 500 de oameni, un restaurant cu stele Michelin, o cafenea cu trei mese, un hotel de 400 de camere sau o pensiune cu trei camere. Review-urile

Mai mult...

10 Trucuri pentru a atrage mai multe rezervări în online

Dacă nu faci parte dintr-un lanț mare, care vine cu departamente și strategii de marketing bine puse la punct, cu siguranță te-ai întrebat ce poți face ca să atragi mai mulți clienți. Nu mai

Mai mult...

Cum te ajută RPA (Robotic Process Automation) în munca de hotelier? (II)

Continuăm să arătăm modul în care automatizarea îi ajută concret pe hotelieri și modul în care acest ajutor poate fi cuantificat. Vorbim despre acces rapid la date, reducerea costurilor cu

Mai mult...

Cum te ajută RPA (Robotic Process Automation) în munca de hotelier?

ne vom concentra pe modul în care îi ajută pe hotelieri în mod concret și pe modul în care acest ajutor poate fi cuantificat. Vorbim despre productivitate, despre mii de oră de muncă, despre

Mai mult...

7 sfaturi despre cum să-ți promovezi hotelul în social media

Nivelul de popularitate pe care l-au atins platforme precum Facebook, Twitter, LinkedIn și Instagram arată că marketingul prin aceste canale este mai important ca niciodată și că ar fi păcat

Mai mult...

Calendar săptămânal de acțiuni în social media

Mi se întâmplă des să intru pe pagini de fb ale hotelurilor care arată ca niște vitrine părăsite, prăfuite și cu decorațiuni de hârtie creponată, demodate, ușa scârțâie ca-n

Mai mult...

Îți permiți să ai 20 de camere neocupate?

Dacă da, nu ție ne adresăm și nu dorim să-ți irosim timpul. Ci celorlalți. Celor care nu-și permit, celor care vor un grad de ocupare de 100%.

Mai mult...

De ce, în magazinul tău de camere, nu se pot cumpăra camere?

Niciun vânzător nu ar sta cu magazinul gol sau să aștepte să fie contactat de clienții interesați. Ar ști că asta înseamnă faliment. Tu de ce o faci? De ce, în magazinul tău de camere, nu

Mai mult...

Categorii de clienți. Cui și cum vinzi? Revenue Management 7

În domeniul hotelier, cel mai ușor este să avem acces la atributele ce țin de comportamentul clienților. Și el ne ajută cel mai mult pentru a-i înțelege și pentru a ști ce și cum să le

Mai mult...
Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.