Un PMS în Cloud nu se adresează celor care nu conștientizează că au nevoie de un instrument software. Dacă încă ești la excel, dialogul nostru nu poate avea un punct de plecare. PMS-ul în Cloud este pentru cei care vor booking engine, care știu ce-nseamnă un channel manager, cunosc avantajele, iar singurul lucru care-i reține este falsa presupunere că un astfel de instrument ar fi costisitor, că ar presupune costuri mari de training și implementare. 
 
De aici am vrea să pornim. PYNBOOKING nu se instalează. PYNBOOKING se accesează. Te-a costat ceva adresa de email? Accesarea ei? Accesarea contului de fb? Ai avut nevoie de training special pentru a naviga pe Fb? Nu. Tot așa nu ai nevoie să fii it-ist nici pentru a putea folosi PYNBOOKING. 
 
 
Fiecare hotel încearcă să reducă costurile. Fiecare încearcă să facă asta fără să sacrifice calitatea vânzărilor. Unele sunt inevitabile. Dar ce e sigur e că adoptarea unui PMS în cloud nu va fi resimțită drept o hemoragie în buget. Și iată de ce. 
 
 
Costurile inițiale sunt nule!
Cu un pms în Cloud, cel mai mare și indubitabil avantaj constă în faptul că nu există costuri inițiale. Nu e nevoie de investiții în hardware și software, nu e nevoie de servere la sediu, de ventilație, de rețele, de mentenanță de backup-uri de date și de capacitate de depozitare. 
 
Cu un PMS în Cloud, furnizorul serviciului – precum cei de telefonie – se ocupă de management și asta reduce costurile de folosire. În loc să achiziționați hardware și software, ca hotelieri, nu faceți decât să închiriați un serviciu infomatic și să vă permiteți să înlocuiți o investiție pe termen lung cu ceva mult mai accesibil, plata fiind lunară. 
 
 
Fără contracte pe termen lung
Cu un PMS tip ”software as a service”, hotelierii nu trebuie să cumpere licențe software sau să semneze contracte pe termen lung. Pur și simplu, ei iau un abonament, ”închiriind” software-ul pe o anumită perioadă de timp. Ca atunci când fac abonament la internet. Sau la telefonie. 
 
În plus, stresul mentenanței și al conformității este acum plasat furnizorului, iar hotelurile pot alege cea mai bună variantă dintre ofertele de pe piață. În plus, oricând pot schimba furnizorul, fără costuri adiacente. La fel ca la orice alt furnizor. 
 
 
Actualizarea se face automat și gratuit
Asta-i toată frumusețea. Ați scăpat de stresul mentenanțelor. Nu mai trebuie să dați telefoane, să apăsați tasta 3 și să dureze o oră numai până vorbiți cu un specialist de la furnizorul de software. Toată responsabilitatea apărține furnizorului serviciului în Cloud. Noi ne ocupăm de resursele tehnice și mentenanța sistemului, de la update-urile de software, până la protecția informațiilor și back-up. Și nu există costuri suplimentare pentru asta, tot se desfășoară automat, la fiecare logare, veți folosi ultima versiune!
 
 
Toate acestea înseamnă costuri mai mici. Cu un software as a service, plata se face raportat la cameră pe lună. Nu există costuri ascunse sau surprize. Totul este previzibil. Eliminând costurile de instalare cu totul, hotelurile au marea ocazie de a-și redirecționa bugetu la cheltuieli operaționale și de a aloca resurse prețioase de timp și capital către servicii și alte sectoare.
 
Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.